09113138529
info@zion-co.ir
ما را دنبال کنید :

ماگنولیا زمستانه

اگر به دنبال درختی هستید که در فصل زمستان که اکثر درختها زیبایی و طراوت خود را از دست داده‌اند، با گلهای زیبایش به باغچه شما رنگ و بوی تازه‌ای ببخشد پیشنهاد ما به شما درخت ماگنولیا زمستانه است. این درخت با اینکه درختی خزان پذیر است و در پاییز برگهای خود را از دست می‌دهد، اما در اواخر زمستان قبل از رویش برگها به گل می‌نشیند و منظره زیبایی را ایجاد می‌کند. در واقع این درخت طی دوره گلدهی، منظره جالبی از درخت گلدار بدون برگ را به نمایش می‌گذارد. گل‌های ماگنولیا زمستانه درشت، معطر و به شکل لاله هستند که در رنگ‌های بنفش، سفید و صورتی ظاهر می‌شوند. بعد از اتمام دوره گلدهی، برگهای بیضوی و سبز روشن آن شروع به رویش می‌کنند. ماگنولیا زمستانه با نام‌های ماگنولیا بنفش و ماگنولیا لاله‌ای نیز شناخته می‌شوند.

شرایط نگهداری ماگنولیا زمستانه به شرح زیر است:

آبیاری🚿:

این گیاه نیاز آبی چندانی ندارد اما برای رشد مناسب به آبیاری منظم نیاز دارد. هنگامی که سطح بالایی خاک خشک شد آبیاری را انجام دهید.

نور☀️:

ماگنولیا برای رشد و گلدهی مناسب باید در مکانی با نور کامل و مستقیم خورشید نگهداری شود. کمبود نور موجب ریزش غنچه‌ها و کاهش گلدهی این گیاه می‌شود.

دما🌡️:   

این گیاه نسبت به گرما مقاوم است و از آنجایی که خزان پذیر است میتواند تا حدودی سرما را هم تحمل کند. اما برای اینکه رشد خوبی داشته باشد به آب و هوای معتدل نیاز دارد.

 

کلمات کلیدی:

ماگنولیا- ماگنولیا زمستانه- ماگنولیا بنفش- مگنولیا- Magnolia Purple Star- Magnolia

Saucer Magnolia- Magnolia × soulangeana

ماغنوليا الصينية- ماغنوليا